Veelgestelde vragen

Dit zijn de meest gestelde vragen. Bekijk aub eerst of uw vraag erbij staat, voordat u contact met ons opneemt.

Producten

Kan ik een proefpakket van het product krijgen, voordat ik een bestelling plaats?
Van een groot aantal van onze producten kunt u een gratis proefpakket aanvragen. Gratis proefverpakking? Ga naar www.tena.nl

Leveringen

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Uw bestelling wordt in heel Nederland discreet thuisbezorgd in een blanco verpakking. U kunt uw zending online volgen via MijnPostNL. Ga naar Mijn PostNL. Wanneer u niet thuis bent ontvangt u een bericht in uw brievenbus en proberen we het de volgende dag nog een keer, of verander naar een pick-up locatie via Mijn PostNL. Als uw bestelling daarna niet bezorgd kan worden ontvangt u een bericht dat het pakket opgehaald kan worden.

Houdt er a.u.b. rekening mee dat de bewaartermijn voor PostNL pakketten per 1-9-2019 wijzigt van 14 naar 7 dagen.

Indien u op werkdagen voor 22:30 bestelt, wordt uw bestelling de volgende dag geleverd.

Afleveradres

Kunnen mijn producten op elk afleveradres bezorgd worden?
Als u een geregistreerde gebruiker van de webshop bent kunt u diverse afleveradressen invoeren. Als u zich niet registreert, kunnen we alleen bezorgen op het adres van de kaarthouder.

Betaling

Wanneer moet ik betalen voor de producten?
Indien U gebruikt maakt van de betalingsoptie IDEAL dient u direct te betalen voor uw producten.

U kunt ook kiezen voor de betaaloptie Factuur. U ontvangt dan een factuur achteraf en heeft 14 dagen de tijd om voor de producten te betalen op een door u gewenste manier: via IDEAL, Creditcard of acceptgiro.

Mijn Account

Waarom zou ik me registeren voor de webshop?
Registreren voor TENAshop maakt toekomstige aankopen eenvoudiger. U hoeft niet opnieuw al uw gegevens in te voeren. U maakt daarnaast gebruik van een aantal voordelen zoals herhaalde bestellingen, herinneringen, meerdere afleveradressen mogelijk etc. Is het uw eerste bestelling? Maak dan een account aan en ontvang uw eerste bestelling zonder verzendkosten!

Moet ik een account aanmaken om te kunnen bestellen op de webshop?
Nee, u kunt direct bestellen op de TENAshop zonder registratie. Als u van plan bent TENAshop vaker te gebruiken voor bestellingen kunt u voordelen halen uit registreren. Hierdoor worden toekomstige aankopen eenvoudiger en sneller.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten?
Klik op 'wachtwoord vergeten' in het vak van inloggen of registreren. Geef uw e-mailadres in en u ontvangt per e-mail een nieuw wachtwoord. In sommige gevallen komt deze e-mail terecht in de map Junk/Spam/Ongewenste email. We raden u aan om het wachtwoord te veranderen naar iets wat voor u makkelijk te onthouden is.

Kan ik mijn e-mailadres aanpassen?
Nee. Uw e-mailadres is de manier waarop we uw account herkennen. Als u het e-mailadres wilt veranderen kunt u opnieuw registeren met uw nieuwe e-mailadres.

Retourprocedure

Retourprocedure
Lees hier meer over onze retourprocedure