Veelgestelde vragen

Dit zijn de meest gestelde vragen. Bekijk aub eerst of uw vraag erbij staat, voordat u contact met ons opneemt.

Producten

Kan ik een proefpakket van het product krijgen, voordat ik een bestelling plaats?
Van een groot aantal van onze producten kunt u een gratis proefpakket aanvragen. Gratis proefverpakking? Ga naar www.tena.nl

Leveringen

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Uw bestelling wordt in heel Nederland discreet thuisbezorgd in een blanco verpakking. U kunt uw zending online volgen via MijnPostNL. Ga naar Mijn PostNL. Wanneer u niet thuis bent proberen we het de volgende dag nog een keer, of verander uw levering naar een pick-up locatie via Mijn PostNL. Als uw bestelling daarna niet bezorgd kan worden ontvangt u een bericht dat het pakket opgehaald kan worden.

Indien u op werkdagen voor 22:30 bestelt, wordt uw bestelling de volgende dag geleverd.

Afleveradres

Kunnen mijn producten op elk afleveradres bezorgd worden?
Als u een geregistreerde gebruiker van de webshop bent kunt u diverse afleveradressen invoeren. Als u zich niet registreert, kunnen we alleen bezorgen op het adres van de kaarthouder.

Betaling

Vanaf nu kunt u veilig & gemakkelijk betalen met Klarna.

Achteraf betalen (voorheen: Op factuur)

Zoals u gewend bent om ‘op factuur’ te betalen. U ontvangt een factuur vanuit Klarna en heeft een betaaltermijn van 14 dagen om uw bestelbedrag te betalen via de app of website.

Meer informatie: https://www.klarna.com/nl/klantenservice/wat-is-betaal-later-achteraf-betalen/ 

iDEAL

Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk online betalen. U betaalt via de mobiel bankieren app of de internetbankieromgeving van uw eigen bank. iDEAL is namelijk een directe online overboeking van uw bankrekening naar onze.

Automatische incasso

Snelle en gemakkelijke directe betaling. U machtigt ons om via Klarna éénmalig het bedrag van uw rekening af te schrijven.

Creditcard

 Met creditcard kunt u veilig en gemakkelijk online betalen. Via Klarna accepteren wij betalingen met creditcard.

 Als u uw nota bij uw zorgverzekeraar wilt indienen:

Klarna stuurt u gegevens die niet voldoende zijn om door te geven aan uw zorgverzekeraar. Wilt u een factuur ontvangen die u kunt indienen, neem dan contact op met onze TENA-klantenservice tena.cs.nl@essity.com of bel 0800 022 75 00. Geef hier a.u.b. uw ordernummer en uw e-mailadres door, onze klantenservice stuurt u dan graag de bijbehorende factuur.

Mijn Account

Waarom zou ik me registeren voor de webshop?
Registreren voor TENAshop maakt toekomstige aankopen eenvoudiger. U hoeft niet opnieuw al uw gegevens in te voeren. U maakt daarnaast gebruik van een aantal voordelen zoals herhaalde bestellingen, herinneringen, meerdere afleveradressen mogelijk etc. Is het uw eerste bestelling? Maak dan een account aan en ontvang uw eerste bestelling zonder verzendkosten!

Moet ik een account aanmaken om te kunnen bestellen op de webshop?
Nee, u kunt direct bestellen op de TENAshop zonder registratie. Als u van plan bent TENAshop vaker te gebruiken voor bestellingen kunt u voordelen halen uit registreren. Hierdoor worden toekomstige aankopen eenvoudiger en sneller.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten?
Klik op 'wachtwoord vergeten' in het vak van inloggen of registreren. Geef uw e-mailadres in en u ontvangt per e-mail een nieuw wachtwoord. In sommige gevallen komt deze e-mail terecht in de map Junk/Spam/Ongewenste email. We raden u aan om het wachtwoord te veranderen naar iets wat voor u makkelijk te onthouden is.

Kan ik mijn e-mailadres aanpassen?
Nee. Uw e-mailadres is de manier waarop we uw account herkennen. Als u het e-mailadres wilt veranderen kunt u opnieuw registeren met uw nieuwe e-mailadres.

Retourprocedure

Retourprocedure
Lees hier meer over onze retourprocedure.

Abonnementen

Wat is een TENA- abonnement? 

Met een abonnement beheert u eenvoudig uw reguliere bestellingen bij in de TENA-webshop. U hoeft zich geen zorgen te maken dat uw gebruikelijke product opraakt, aangezien de bestellingen automatisch worden geplaatst. U bepaalt welke producten u nodig heeft en hoe vaak u ze nodig heeft. TENA Shop doet de rest! We willen dat uw TENA Shop-winkelervaring zo gemakkelijk en mogelijk verloopt en het is nu zelfs nóg gemakkelijker met een abonnement op uw favoriete TENA-producten.  

 

Hoe stel ik een abonnement in? 

  1. Winkel in de TENA-webshop zoals gewoonlijk en voeg uw TENA-producten toe aan uw winkelwagen. Als er een abonnement beschikbaar is voor dit product, ziet u de optie "Abonneren" wanneer u het product aan uw winkelwagentje toevoegt.  

  1. Bepaal hoe vaak u uw product wilt laten bezorgen en selecteer eenvoudig de frequentie die het beste bij u past in de vervolgkeuzelijst. Voorbeeld: Normaal bestelt u TENA Pants Plus elke maand, selecteer "maandelijks" als abonnementsoptie voor dit product.  
    Ga dan zoals gewoonlijk verder met afrekenen. De volgende maand wordt uw TENA Pants Plus-bestelling automatisch geplaatst en ontvangt u uw levering zoals gevraagd. En dat allemaal zonder dat u eraan hoeft te denken om in te loggen en uw bestelling te plaatsen!  

We zijn er zeker van dat u nog veel meer aan uw hoofd heeft. Met een abonnement op TENA Shop kunt u iets van uw lijstje afstrepen. Zoals altijd staat ons TENA Shop-team tot uw beschikking als u vragen heeft. 

 

Hoeveel kost het? 

Er zijn geen kosten verbonden aan het opzetten van een abonnement. Daarnaast ontvangt u 5% korting op de bestelling. Houd er rekening mee dat deze korting niet kan worden gecombineerd met andere aanbiedingen, promoties of kortingen. U ontvangt altijd de hoogste beschikbare korting voor uw bestelling op de dag van de bestelling. De actuele prijs staat vermeld op uw orderherinnering.  
Er gelden geen extra kosten of minimale contractperiodes voor het abonnement. 

 

Heb ik een account nodig? 

Ja, het abonnement is alleen beschikbaar voor geregistreerde gebruikers van de TENA-webshop. Om automatisch bestellen in te stellen, hebben we alle details van uw bestelling en de kaart die voor de betaling moet worden gebruikt nodig. Deze informatie wordt opgeslagen in uw profiel in de TENA Shop. Het aanmaken van een account is heel eenvoudig en duurt slechts ongeveer een minuut. Klik op deze link om vandaag nog een account aan te maken: Account aanmaken - TENA Web Shop|account-aanmaken (tenashop.nl) 

 

 

Is het abonnement beschikbaar voor alle TENA-producten? 

Het is beschikbaar voor de meeste van onze producten maar het kan voorkomen dat een bepaald product niet beschikbaar is op abonnementsbasis. Als u zich wilt abonneren op een specifiek product en deze optie niet ziet bij het afrekenen neem dan contact op met het TENA Shop-team op 0800 0227500 stuur een e-mail naar tenashop.nl@essity.com  

 

Kan ik mijn abonnement opzeggen? 

Ja. U kunt uw abonnementen eenvoudig beheren in uw account. Log in op uw TENA Shop-account en klik op "Mijn abonnementen". Vanaf hier kunt u alle producten zien waarop u zich hebt geabonneerd. U kunt een abonnement eenvoudig opzeggen door op de knop "Annuleren" voor het betreffende product waarop u een abonnement heeft te klikken. Als de bestelling nog niet is geplaatst wordt de volgende bestelling en alle toekomstige bestellingen geannuleerd. 

 

Kan ik de besteldata of frequentie van mijn abonnement wijzigen? 

Ja. U kunt uw abonnementen eenvoudig beheren in uw account. Log in op uw TENA Shop-account en klik op "Mijn abonnementen". Hier kunt u alle producten zien waarop u bent geabonneerd en de frequentie waarmee elk product automatisch wordt besteld/geleverd.  

Op deze pagina kun je eenvoudig de leverdatum of frequentie van een productabonnement wijzigen. Klik op de datum en er verschijnt een pop-upvenster.  
Klik op de datum waarnaar u de bezorging wilt wijzigen en de nieuwe datum wordt opgeslagen.  
Als de bestelling nog niet is geplaatst, wordt uw bestelling verplaatst naar deze nieuwe bezorgdatum.  

Als u de bestelhoeveelheid wilt wijzigen, gebruikt u de plus- of minknoppen om de hoeveelheid te verhogen of te verlagen. Het aantal wordt aangepast voor je volgende bestelling en als dit resulteert in een korting of aanbieding op de dag van de bestelling, wordt deze toegepast op de bestelling. 

 

Kortingen en acties

Met een TENA-abonnement krijgt u altijd 5% korting op uw bestelling.

Mocht uw automatische bestelling geplaatst worden tijdens een reguliere actie, zoals bijvoorbeeld een Black Friday actie met 25% korting, dan telt de hoogste korting gegeven op het moment van de nieuwe automatische bestelling.

Voorbeeld 1: U heeft een maandelijks TENA- abonnement wat op de 20e van de maand automatisch besteld wordt en de 25% korting Black Friday actie loopt van 12 november tm 24 november dan ontvangt u 25% korting op uw bestelling.

Voorbeeld 2: U heeft een maandelijks TENA-abonnement wat op de 10e van de maand automatisch besteld wordt en de 25% korting Black Friday actie loopt van 12 november tm 24 november dan ontvangt u geen korting op uw bestelling.

Hoe betaal ik voor mijn abonnementsbestellingen? 

Wanneer u uw eerste bestelling plaatst en u aanmeldt voor een abonnement op een product, worden de kaartbetalingsgegevens die u voor die bestelling hebt gebruikt, opgeslagen. Op de dag dat uw abonnementsbestelling wordt geplaatst wordt de geregistreerde creditcard of betaalpas voor die bestelling gebruikt. Het totaalbedrag van de bestelling wordt van de bank afgeschreven.