Veelgestelde vragen

Dit zijn de meest gestelde vragen. Bekijk aub eerst of uw vraag erbij staat, voordat u contact met ons opneemt.

Producten

Kan ik een proefpakket van het product krijgen, voordat ik een bestelling plaats?
Van een groot aantal van onze producten kunt u een gratis proefpakket aanvragen. Gratis proefverpakking? Ga naar www.tena.nl

Leveringen

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Uw bestelling wordt in heel Nederland discreet thuisbezorgd in een blanco verpakking. U kunt uw zending online volgen via MijnPostNL. Ga naar Mijn PostNL. Wanneer u niet thuis bent ontvangt u een bericht in uw brievenbus en proberen we het de volgende dag nog een keer, of verander naar een pick-up locatie via Mijn PostNL. Als uw bestelling daarna niet bezorgd kan worden ontvangt u een bericht dat het pakket opgehaald kan worden.

Houdt er a.u.b. rekening mee dat de bewaartermijn voor PostNL pakketten per 1-9-2019 wijzigt van 14 naar 7 dagen.

Indien u op werkdagen voor 22:30 bestelt, wordt uw bestelling de volgende dag geleverd.

Afleveradres

Kunnen mijn producten op elk afleveradres bezorgd worden?
Als u een geregistreerde gebruiker van de webshop bent kunt u diverse afleveradressen invoeren. Als u zich niet registreert, kunnen we alleen bezorgen op het adres van de kaarthouder.

Betaling

Vanaf nu kunt u veilig & gemakkelijk betalen met Klarna.

Achteraf betalen (voorheen: Op factuur)

Zoals u gewend bent om ‘op factuur’ te betalen. U ontvangt een factuur vanuit Klarna en heeft een betaaltermijn van 14 dagen om uw bestelbedrag te betalen via de app of website.

Meer informatie: https://www.klarna.com/nl/klantenservice/wat-is-betaal-later-achteraf-betalen/ 

iDEAL

Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk online betalen. U betaalt via de mobiel bankieren app of de internetbankieromgeving van uw eigen bank. iDEAL is namelijk een directe online overboeking van uw bankrekening naar onze.

Automatische incasso

Snelle en gemakkelijke directe betaling. U machtigt ons om via Klarna éénmalig het bedrag van uw rekening af te schrijven.

Creditcard

 Met creditcard kunt u veilig en gemakkelijk online betalen. Via Klarna accepteren wij betalingen met creditcard.

 Als u uw nota bij uw zorgverzekeraar wilt indienen:

Klarna stuurt u gegevens die niet voldoende zijn om door te geven aan uw zorgverzekeraar. Wilt u een factuur ontvangen die u kunt indienen, neem dan contact op met onze TENA-klantenservice tena.cs.nl@essity.com of bel 0800 022 75 00. Geef hier a.u.b. uw ordernummer en uw e-mailadres door, onze klantenservice stuurt u dan graag de bijbehorende factuur.

Mijn Account

Waarom zou ik me registeren voor de webshop?
Registreren voor TENAshop maakt toekomstige aankopen eenvoudiger. U hoeft niet opnieuw al uw gegevens in te voeren. U maakt daarnaast gebruik van een aantal voordelen zoals herhaalde bestellingen, herinneringen, meerdere afleveradressen mogelijk etc. Is het uw eerste bestelling? Maak dan een account aan en ontvang uw eerste bestelling zonder verzendkosten!

Moet ik een account aanmaken om te kunnen bestellen op de webshop?
Nee, u kunt direct bestellen op de TENAshop zonder registratie. Als u van plan bent TENAshop vaker te gebruiken voor bestellingen kunt u voordelen halen uit registreren. Hierdoor worden toekomstige aankopen eenvoudiger en sneller.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten?
Klik op 'wachtwoord vergeten' in het vak van inloggen of registreren. Geef uw e-mailadres in en u ontvangt per e-mail een nieuw wachtwoord. In sommige gevallen komt deze e-mail terecht in de map Junk/Spam/Ongewenste email. We raden u aan om het wachtwoord te veranderen naar iets wat voor u makkelijk te onthouden is.

Kan ik mijn e-mailadres aanpassen?
Nee. Uw e-mailadres is de manier waarop we uw account herkennen. Als u het e-mailadres wilt veranderen kunt u opnieuw registeren met uw nieuwe e-mailadres.

Retourprocedure

Retourprocedure
Lees hier meer over onze retourprocedure