Hulp & Advies

Vragen?

Bij vragen of hulp bij het bestellen kunt u van maandag t/m vrijdag tussen 09.00 uur en 19.00 uur en op zaterdag tussen 09.00 uur en 13.00 uur bellen met de TENA Consumenten advieslijn: 0800 0227500

*Update Corona-virus*

COVID-19 (coronavirus) zorgt in heel Nederland voor uitzonderlijke omstandigheden. Ook TENA zet zich uitvoerig in om klanten zo goed mogelijk te helpen en de overlast zo veel mogelijk te beperken.

Beschikbaarheid van producten

Vooralsnog is het grootste gedeelte van ons TENA-assortiment gewoon beschikbaar. U kunt dus bestellen zoals u gewend bent. Het kan voorkomen dat een product niet verkrijgbaar is en de voorraad aangevuld moet worden. In dat geval wordt dit duidelijk aangegeven en zal het product enkele dagen niet beschikbaar zijn. Vaak is er wel een alternatief dat we aan kunnen bieden. Gebruik onze keuzehulp om de juiste producten te kiezen. Wij adviseren u om tijdig uw bestelling te plaatsen.

Bezorging van uw bestellingen

Onze logistieke partners hebben ook te maken met de veranderde omstandigheden en passen hun dienstverlening aan. Concreet betekent dit nu voor u: voor 16:00 uur besteld, volgende dag in huis.

Onze deadline was voorheen 22:30 uur en wordt dus per direct aangepast naar 16:00 uur. Wij vragen om uw begrip hiervoor en adviseren u om er rekening mee te houden tijdens het plaatsen van uw bestelling.

Daarnaast werkt PostNL op dit moment aan de verruiming van de dagelijkse bezorgtijd om te zorgen dat er geen vertragingen optreden. Zodra hier meer over bekend is zullen wij dit uiteraard delen.

TENA Klantenservice

Uiteraard zijn we bereikbaar voor al uw vragen. Neem gerust contact op met onze klantenservice. Zij zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 09:00 en 19:00 en op zaterdag tussen 09:00 en 13:00 via de TENA Consumenten advieslijn: 0800-0227500 of per mail op tenashop.nl@essity.com .

Veelgestelde vragen

Klik hier voor een overzicht van de meest gestelde vragen